poniedziałek, 17 stycznia 2022

Układ medytacyjny "JA i mój Świat"

 Medytacje dynamiczne 

- terapia i relaksacja w ruchu


Układ medytacyjny "JA i mój Świat"

Ja dla mnie.
Co jest moje, co nasze/wspólne, a co jest innych/nie moje…?
Jaki jest mój świat…?
Czym jest świat "albo - albo", czym jest świat "i to - i to", a czym świat "ani to - ani to"?
Układ ten daje praktykującym szansę badania ich świata: jak jestem stabilna/y w moim świecie, jaki ma on rozmiar, jak czuję się w tych granicach. 
Jest to szansa na doświadczenie swoich ograniczeń i granic na zasadzie “stworzyłam/łem swój świat czyli swoją rzeczywistość, a to oznacza, że również Ja mogę go zmienić czyli swoje wzorce, przekonania, oczekiwania itp., jeśli mnie on ogranicza”.
Medytacje dynamiczne to nasze spotkanie z Twoim tematem “do poruszenia”. 
Na tych warsztatach pracujemy wspólnie w uważności na potrzeby Twoje i innych, w Twoim własnym tempie i w zgodzie na tempo innych osób.
Na zajęciach nauczysz się konkretnych narzędzi, których możesz używać na co dzień do poruszania energii w ważnych dla Ciebie kwestiach - do znajdowania odpowiedzi, rozwiązań, do bycia efektywnym, asertywnym, a równocześnie dobrym dla siebie i innych człowiekiem.
Łączymy tutaj narzędzia:
  • terapii na poziomie Twojego umysłu - werbalizując to, co z Twoim tematem się wiąże
oraz
  • terapii na poziomie Twojego ciała - Twoje ciało kocha Cię i wspiera cały czas i tutaj uczymy się go używać “do poruszenia” Twojego tematu: uczymy się go słuchać, obserwować, pytać, przyjmować odpowiedzi i przekładać je na język umysłu.